zondag 10 maart 2013

Shoplogje kruidvat 09-03-13


Hoi, 
vandaag heb ik een klein shoplogje voor jullie want ik ging even naar de kruidvat om de nieuwe lakjes van Catrice te bekijken. Eenmaal bij de kruidvat heb ik ook nog wat andere dingetjes gekocht. Niet veel maar het leek me toch even leuk om te laten zien. Laten we beginnen. Ik gebruik trouwens de persfoto's van de producten, dat is makkelijker in verband met de tijd. 

Ik ging dus zoals ik net al zei voor de nieuwe lakjes van Catrice naar de kruidvat. Van sommige kleuren was ik wel onder de indruk en andere spraken mij totaal niet aan. Eentje sprong er best wel uit en daar was ik heel benieuwd naar. Dat was de kleur I'm Dynamite. Dit is een topcoat met allerlei formaten zilveren glitters. Van dit lakje komt zeker een review. De lakjes van Catrice zijn trouwens 2,89 per stuk.
 

Verder wilde ik graag wat lentekleurtjes aan mijn nagellakstash toevoegen. Ik heb al een heleboel kleurtjes maar niet heel erg lichte en ik heb zo'n tik om mijn nagellak aan te passen aan het seizoen. Ik ging even kijken bij Essence omdat dat nou eenmaal mijn lievelingsmerk is en het is toch een stukje goedkoper dan Catrice. Ik kocht allereerst een mintgroen kleurtje. Zo'n kleurtje wil ik echt al héél erg lang! De kleur heet that's what i mint. 


En ook kocht ik het kleurtje modern romance van Essence. Dit is een heel mooi zalmkleurtje. Hou de site in de gaten want ook hier komt weer een review van.  Allebei de kleurtjes kosten 1,69. 

In het schap van Catrice zag ik de mattifying oil control paper liggen. Dit zijn kleine papiertjes waarmee je je huid weer glansvrij kan maken. Dat is echt handig dus die heb ik gekocht! Dit product kost 2,99. 


Toen ik bij de kassa stond zag ik dat er een heel leuk "kassakoopje" was zoals de kruidvat dat noemt. Je kon namelijk twee potjes vaseline kopen voor drie euro. Dat scheelt dus één euro. Ik heb de geuren Aloë Vera en Rosy Lips gekozen. 







Dit was mijn minishoplogje. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten